Servisné služby
🤔 Pokazil sa Vám notebook, PC, monitor, tlačiareň, router ..alebo akékoľvek iné zariadenie z oblasti výpočtovej techniky?
🤔 Chcete predchádzať problémom? Myslíte na pravidelnú údržbu zariadenia?
🤔 Potrebujete odborný servis alebo poradenstvo?

ℹ️ Naše interné servisné oddelenie nájdete hneď vedľa predajne na ulici Poľná 58 v Ružomberku.
ℹ️ Najčastejšie tu poskytujeme záručný servis, pozáručný servis a vzdialenú podporu. Špecializujeme sa na výpočtovú techniku ako počítače, notebooky, herné konzoly, wifi komponenty, dátové nosiče, ..
ℹ️ Záručný servis poskytujeme aj na zariadenia nezakúpené u nás (ak sme partnerom značky – napr. ASUS, Xerox, Comfor, FiskalPRO, ..) alebo Vám vieme pomôcť pri reklamácii u Vášho dodávateľa.
ℹ️ Veľkej obľube sa teší 👉 služba vzdialenej podpory, kedy ste Vy v pohodlí domova a my, prostredníctvom internetového pripojenia, vyriešime Váš problém.
ℹ️ Pre zariadenia ASUS bežne poskytujeme aj úpravu konfigurácie zariadenia počas záručnej doby. Pokiaľ vlastníte inú značku zariadenia, radi overíme aké máme možnosti.
ℹ️ Ak si želáte využiť služby nášho servisného technika 👉kontaktujte nás, radi Vám pomôžeme. Tiež si môžete pozrieť najčastejší 👉 cenník servisných činností.
Najčastejšie servisy ..alebo príbehy zo života

Nejde zapnúť
Včera ste ho vypli a dnes sa nechce zapnúť?
Problémy môžu byť rôzne – od nedokončených aktualizácií systému na pozadí až po vadu na komponente zariadenia.
Takúto vadu sme schopný niekedy odstrániť na počkanie, inokedy potrebujeme čas na diagnostiku aby sme zistili, kde nastal problém.
TIP: ak sa chcete podobným problémom vyhnúť – zariadenie nevypínajte počas prebiehajúcich aktualizácií | počas vypínania notebooku nezaklápajte notebook

Ide ako slimák
Máte pocit, že aj slimák 🐌 je rýchlejší ako zariadenia pred Vami?
Ak nemá vaše zariadenie viac rokov ako náš servisný technik, pravdepodobne môže ísť o napadnutie škodlivým softvérom alebo aj chybu pevného disku. Pre vyriešenie takého problému potrebujeme urobiť základnú diagnostiku a potom hurá opraviť, čo sa pokazilo.
TIP: používajte antivírus, na internete nenavštevujte podozrivé stránky, neklikajte na neznáme odkazy v e-maile, aktualizujte pravidelne operačný systém zariadenia, neinštalujte programy, ktoré nepotrebujte

Bola to nehoda
Po výkone hodného artistu 🤸 bohužiaľ neostal bez ujmy?
Hm… Pokiaľ ho neprešlo auto ..stále je šanca na návrat do služby. Po prehliadke úrazu Vám predložíme ponuku a vy sa rozhodnete, čo s pacientom.
TIP: poistenie náhodného poškodenia nie je na škodu, používajte ochranné príslušenstvo – tašky, ruksaky, minimalizujte riziko správnym umiestnením zariadenia

Teplóóó
Teplo, teplejšie, horííí!
TEPLO 🔥 má za následok pomalší systém, rýchlejšie opotrebovanie zariadenia, nečakané vypnutia a grilované prstíky. Ak nefunguje chladenie tak ako má… doneste – opravíme – prepastujeme – vyčistíme.
TIP: pravidelná údržba v servise – prepastovanie a vyčistenie chladenia raz ročne, umiestnenie mimo prašného prostredia

Stratili sa dáta
Proste sa to stalo a je to skutočne veľmi zlé 🙁 Teraz neskúšajte pomoc u nekvalifikovaných ani overené recepty na internete, teraz každý nesprávny krok Vás môže stáť Vaše dáta 💾. Ihneď po zistení prestaňte používať zariadenie a urýchlene nás kontaktujte.
TIP: zálohuj, zálohuj, zálohuj ..najdôležitejšie sú dáta, aktualizovaný softvér aj antivírus taktiež môže eliminovať riziko straty dát

Mám problém ale nemôžem prísť
Funguje ale nie je to 100%? Niektoré situácie možno vyriešiť aj na diaľku konzultáciou alebo pomocou pripojenia sa k Vášmu pacientovi 👨🏻💻 cez servisný program.
TIP: lepšie raz vidieť…, pomoc na diaľku nemusí byť tak efektívna ako keď nás navštívite osobne
Najbežnejšie služby alebo ako to u nás funguje
Naši klienti k nám nosia samozrejme aj iné zariadenia a poruchy ako vyššie opísané :), no skoro vždy využijú tieto najčastejšie služby.
🔧 Diagnostika
Najprv zariadenie cielene otestujeme aby sme potvrdili uvedenú vadu, jej príčinu a/alebo rozsah.
Diagnostiku vykonávame vždy, aj pri fyzickom poškodení ako napr. prasknutý LCD displej, pokazené pánty, …. pretože k vizuálnemu poškodeniu sa často pridá aj funkčná vada (napr. poškodenie disku), ktorú sa môže prejaviť neskôr. Diagnostika má za úlohu odhaliť aj niektoré skryté chyby.
Výsledkom diagnostiky je návrh na opravu – trvanie a cena.
🔧 Záloha dát
Pokiaľ máte v zariadení dôležité dáta, ktoré nemáte zálohované na ďalšom mieste, môžeme tieto dáta zálohovať my, pred tým ako začneme na zariadení pracovať. Aj keď oprava zariadenia sa nemusí týkať priamo súborového systému, je to najlepšia prevencia pred neočakávanými stratami, ktoré počas servisu môžu nastať.
🔧 Nastavenie routera
Máte doma router? Ak máte internet aj WiFi, tak určite máte aj router.
V nastavení routerov sme doma. Dobre nastavený router je dôležitý z hľadiska bezpečnosti aj bezproblémovej prevádzky.
🔧 Re-inštalácia a príprava zariadenia
Operačný systém inštalujeme každodenne, či už pre nové zariadenia alebo pre zariadenia ktorých softvérová oprava nie je reálna alebo zložitejšia (nákladnejšia) ako re-inštalácia.
Takto čerstvo nainštalované zariadenie potrebuje pred plnohodnotným používaním dotiahnuť – dokončíme inštaláciu a aktualizáciu operačného systému; odstránime nadbytočný predinštalovaný softvér; nainštalujeme softvér pre zabezpečenie zariadenia pripojeného do siete internet a ďalší softvér pre bežné používanie (internetový prehliadač, prehrávanie multimédií, dokumentov, obrázkov, …) a ďalšie úkony podľa želania klienta
🔧 Ďalšie služby
Medzi ďalšie služby z našej ponuky patrí:
– úpravu konfigurácie zariadenia počas záručnej doby (podľa výrobcu)
– záručný servis aj na zariadenia nezakúpené u nás (sprostredkovanie reklamácie)
– rôzne opravy HW IT
– služby zamerané pre firmy v oblastiach – eKasa | tlačové služby | sieťové riešenia | internet a TV | outsourcing IT | zabezpečovacie systémy – kamery, alarmy
Kontaktujte nás

ℹ️ Naše interné servisné oddelenie nájdete hneď vedľa predajne na ulici Poľná 58 v Ružomberku.
ℹ️ Viac detailov nájdete na 👉 https://www.rcomp.sk/kontakty/
[email protected] | 0905 511 127.